Regulamin
§1 Definicje
- Organizator - firma OH! Studio spółka cywilna Aleksandra Tulibacka, Hubert Tulibacki z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Juliusza Słowackiego 1, NIP: 5542965653, REGON: 380207347.
- Konferencja – wydarzenie organizowane przez Organizatora o charakterze edukacyjnym, w którym uczestniczyć mogą osoby, które zakupiły Bilet.
- Strona – strona internetowa GrafConf znajdująca się pod adresem https://grafconf.pl.
- Bilet – elektroniczny dokument będący potwierdzeniem zawarcia umowy umożliwiającej udział w Konferencji, której nazwa, data i miejsce zamieszczone zostały na bilecie.
- Kupujący – osoba będąca stroną zawieranej umowy, która za pomocą systemu na Stronie dokonała zakupu Biletu lub Biletów na Konferencję.
- Otrzymujący Bilet – osoba, której Kupujący przekazuje Bilet.
- Voucher – elektroniczny kod, który może zostać wymieniony na Bilet.
- Uczestnik – osoba będąca w posiadaniu Biletu na Konferencję.
§2 Zakup biletu
- Zakup biletu na Konferencję możliwy jest jedynie z wykorzystaniem systemu informatycznego znajdującego się na Stronie.
-
Bilety na konferencję sprzedawane są w trzech pulach:
- Pula Early Birds, to pierwsza pula biletów, w której bilety dostępne są do 16 czerwca lub do wyczerpania zapasów.
- Pula Regular, to druga pula biletów, w której bilety dostępne od zakończenia sprzedaży biletów Early Birds do 11 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
- Pula Lazy Bird, to trzecia pula biletów, w której bilety dostępne od zakończenia sprzedaży biletów Regular do 7 września lub do wyczerpania zapasów.
-
W celu dokonania zakupu biletu konieczne jest przejście następujących kroków zakupowych:
- Wybór ilości oraz rodzaju biletu.
- Logowanie lub rejestracja na Stronie.
- Podsumowanie zamówienia i ewentualne podanie danych do faktury.
- Płatność.
- Założenie konta w serwisie jest konieczne w celu zakupu Biletu. Podczas zakładania konta należy podać następujące informacje: imię, nazwisko, adres email i hasło. Warunkiem koniecznym rejestracji jest także akceptacja niniejszego regulaminu.
- W formularzu zamówienia należy podać aktualne i zgodne z prawdą dane osobowe Kupującego, który stanowić będzie stronę zawieranej umowy.
- W celu zakupu biletu niezbędne jest także zaakceptowanie Regulaminu Konferencji. W przypadku zakupu biletu dla kogoś innego, Kupujący zobowiązuje się do poinformowania pozostałych Uczestników o treści Regulaminu Konferencji.
- Zakupiony Bilet zostanie przesłany Kupującemu drogą mailową oraz udostępniony do pobrania poprzez Stronę w sposób automatyczny, maksymalnie 24 godziny po zaksięgowaniu płatności.
- Jeśli Kupujący zaznaczył pole „Kupuję jako Firma” i uzupełnił wszystkie wymagane dane (NIP, kraj, nazwa firmy, adres, kod pocztowy, miasto), faktura zostanie wystawiona automatycznie, maksymalnie 24 godziny po zaksięgowaniu płatności i będzie dostępna do pobrania w panelu użytkownika. Po dokonaniu zamówienia jako osobna prywatna — zgodnie z obowiązującymi przepisami — nie będzie możliwości wystawienia do niego faktury. W przypadku ewentualnych błędów prosimy o kontakt na konferencja@grafconf.pl.
- Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24 – PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań. Szczegółową politykę przetwarzania danych osobowych płatników PayPro znajdziesz na tej stronie.
- Bilet na Konferencję jest dokumentem w formie elektronicznej.
§3 Przekazywanie biletów
- Kupujący ma możliwość przekazania (odpłatne lub nieodpłatnie) biletu na Konferencję dowolnej osobie.
-
Przekazanie Biletu odbywa się z poziomu panelu użytkownika w następujący sposób:
- Założenie konta na Stronie przez Otrzymującego Bilet (krok można pominąć, jeśli Otrzymujący Bilet posiada już konto na Stronie).
- Kliknięcie w przycisk „przekaż” przez Kupującego przy wybranym przez siebie bilecie.
- Podanie adresu email przypisanego do konta zarejestrowanego na Stronie, na które ma być przekazany Bilet.
- Zatwierdzeniu przekazania poprzez kliknięcie w przycisk „przekaż bilet”.
- Przekazanie Biletu jest czynnością nieodwracalną. Jedyną możliwością na odzyskanie biletu jest ponowne przekazanie go Kupującemu przez Otrzymującego Bilet.
- Przekazanie Biletu nie wpływa na wystawioną wcześniej fakturę. Przekazywany jest jedynie Bilet, faktura na pełną kwotę pozostaje zawsze na koncie Kupującego. Nie ma możliwości przekazania faktury wraz z Biletem.
- Przekazywanie biletów ma służyć zarówno rozdysponowaniu biletów w ramach swojej firmy czy organizacji, jak i odsprzedaży.
§4 Zwroty, reklamacje i odwołanie Konferencji
- Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) „Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Wniosek o zwrot powinien zostać złożony drogą mailową na adres email konferencja@grafconf.pl, albo w formie pisemnej na adres podany w §1 pkt 1. Wniosek powinien zawierać dane Kupującego (imię, nazwisko, kontaktowy numer telefonu, adres zwrotny), numer zamówienia. Rozpatrzenie zwrotu nastąpi w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, a informacja zostanie wysłana na adres podany we wniosku.
- W przypadku odwołania Konferencji Organizator zwróci Kupującemu pełną kwotę, za którą zakupił Bilet lub Bilety i wystawi adekwatną do tej czynności fakturę korygującą.
- Kupujący ma prawo do reklamacji usług świadczonych przez Organizatora w ramach Konferencji. Reklamacja powinna zostać złożona drogą mailową na adres email konferencja@grafconf.pl, albo w formie pisemnej na adres podany w §1 pkt 1. Wniosek reklamacyjny powinien zawierać dane Kupującego (imię, nazwisko, kontaktowy numer telefonu, adres zwrotny), numer zamówienia oraz opis reklamowanej usługi. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania, a informacja zostanie wysłana na adres podany we wniosku reklamacyjnym.
§5 Vouchery
- Voucher uprawnia jego posiadacza do wymiany go na Bilet.
- Jeden Voucher można wymienić na jeden Bilet na konferencję.
- Voucher nie jest Biletem i nie można - na jego podstawie - zarejestrować się na Konferencję. Należy go najpierw wymienić na Bilet.
- Wymiany Vouchera na Bilet można dokonać na stronie Odbierz Bilet.
- Voucher nie podlega zwrotowi ani odsprzedaży.
§6 Udział w Konferencji
- Uczestnik zobowiązuje się do zapoznania się z regulaminem Centrum Kulturalno-Kongresowego Jordanki znajdującego się pod tym adresem i przestrzegania go.
- Konferencja jest wydarzeniem zamkniętym i do udziału w niej niezbędne jest posiadanie i okazanie przy rejestracji Biletu.
- W celu weryfikacji Biletu konieczne jest jego okazanie w formie papierowej lub elektronicznej. Bilet zawierający nieczytelny kod QR jest nieważny.
- Podczas sprawdzania biletu przy stanowisku rejestracji musi każdorazowo znajdować się osoba, której nazwisko widnieje na bilecie. W uzasadnionych przypadkach Uczestnik może zostać poproszony o okazanie dowodu potwierdzającego jego tożsamość.
- Podczas konferencji organizowane są także wydarzenia towarzyszące, w tym warsztaty. Udział w nich jest bezpłatny dla posiadaczy Biletu.
- W celu udziału w Warsztatach i Konsultacjach konieczne jest wcześniejsze zapisanie się. Forma zapisów zostanie ogłoszona na stronie Organizatora.
§7 Wideo i foto rejestracja Konferencji
- Udział w Konferencji jest równoznaczny z udzieleniem przez Uczestnika zgody na nieodpłatne utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku przez Organizatora.
- Utrwalenie nastąpi w szczególności w formie fotografii i filmów wideo wykonanych w celu dokumentacji i późniejszej promocji Konferencji w materiałach promocyjnych i informacyjnych, bez ograniczeń czasowych.
- Brak zgody na wykorzystywanie wizerunku należy zgłosić na co najmniej 3 dni przed Konferencją poprzez adres email konferencja@grafconf.pl.
§8 Dane osobowe
-
W celu realizacji umowy i poprawnego działania systemu Organizator, będący w tym wypadku także Administratorem danych osobowych przechowuje i przetwarza następujące dane osobowe:
- Na potrzeby rejestracji: imię, nazwisko, adres email, adres IP.
- Na potrzeby zakupu biletów i obsługi posprzedażowej: imię, nazwisko i adres email, adres IP, numer telefonu.
- Na potrzeby wystawienia faktury: NIP, kraj, nazwa firmy, adres, kod pocztowy, miasto.
- Na potrzeby reklamacji: imię, nazwisko, kontaktowy numer telefonu, adres zwrotny.
-
Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak dla punktów:
- §7 pkt 1.a — konieczne w celu rejestracji Kupującego na Stronie,
- §7 pkt 1.b — konieczne w celu zakupu Biletu (przekazanie numeru telefonu jest nieobowiązkowe),
- §7 pkt 1.c — konieczne w celu wystawienia faktury VAT,
- §7 pkt 1.d — konieczne w celu przeprowadzenia procesu reklamacyjnego.
- Przekazywane dane osobowe, w tym w szczególności imię oraz adres email, będą przetwarzane w celu przesyłania spersonalizowanych informacji Uczestnikowi Konferencji — do przekazywania biletów, faktur, informacji systemowych (w tym potwierdzeń zakupu biletów) oraz w celach marketingowych.
- Dane osobowe Kupującego (imię i nazwisko) zostaną zamieszczone na Bilecie i będą dostępne dla współpracowników Organizatora w trakcie konferencji w celu przeprowadzenia rejestracji i weryfikacji Biletów.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Umowy oraz dopełnienia wymagań podatkowych.
- Kupujący ma prawo do wglądu, edycji i usunięcia swoich danych osobowych w każdym momencie.
- Podczas Konferencji inne podmioty – w tym między innymi sponsorzy czy osoby prowadzące warsztaty lub konsultacje, mogą zbierać dane osobowe. Przekazywanie tych danych nie jest obowiązkowe, jednak może być wymagane w celu wzięcia udziału w konkursie, loterii czy innej akcji promocyjnej.
- Szczegóły na temat przetwarzania danych osobowych na potrzeby działania Strony i newslettera znajdziesz w Polityce Prywatności.
§9 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
- W przypadku zaistnienia sporów na tle Regulaminu rozstrzygać je będzie odpowiedni dla siedziby Organizatora Sąd.
Zapisz się do naszego newslettera
i otrzymuj konferencyjne informacje w pierwszej kolejności