Prelegenci

Podczas prelekcji zaproszeni goście opowiedzą o praktycznych aspektach pracy, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami

  • Wojtek Mierowski

    Wojtek Mierowski

    BNA/Brand New Attitude

    25 lat w biznesie. Współtwórca i współwłaściciel bna/ (brand new attitude). Zajmuje się brandingiem, tworzeniem strategii marek, konsultingiem i identyfikacją wizualną. Prowadzi prezentacje, debaty, wykłady, warsztaty i szkolenia. Autor brandingu takich marek jak mBank, Polbank EFG, Getin Bank, Empik, Tyskie, Lech, Ekstraklasa, NC+, Warszawa Capital City, Żabka, WP - Wirtualna Polska czy Onet - Grupa Onet.

    Wojtek podczas swojej prelekcji postara się przewidzieć, jaka przyszłość czeka branding i podpowie co my, jako projektanci, możemy zrobić, aby nie tylko ją obserwować, ale przede wszystkim kształtować.

  • Beata Śliwińska

    Beata Śliwińska

    Barrakuz

    Projektantka multidyscyplinarna z doświadczeniem agencyjnym, ilustratorka, visual designerka. Zajmuje się szeroko pojętą kulturą wizualną, brandingiem wydarzeń, projektami w kulturze modyfikacji graficznych i collage artu. Prowadzi wykłady i warsztaty graficzne, projektuje dla kultury, sztuki, branży modowej (Reserved, Medicine), muzycznej (Spotify) i klientów komercyjnych.

    Beata podczas swojej prelekcji przedstawi różnice pomiędzy pracą dla siebie, a kolaboracją ze średniej wielkości firmami i markami na poziomie globalnym, instytucjami czy tworzeniem na potrzeby magazynów.

  • Jacek Kłosiński

    Jacek Kłosiński

    klosinski.net

    Na blogu klosinski.net opowiada o tym, jak realizować ambitne cele i działać po swojemu, zachowując przy tym zdrowy rozsądek, własne tempo i duży luz. Pisze o produktywności, prowadzeniu własnego kreatywnego biznesu i szukaniu równowagi między pracą i życiem prywatnym.

    Na GrafConf Jacek opowie o temacie produktywności w zawodzie grafika. O tym, jak lepiej zorganizować swoją pracę oraz poprawić efekty, bez zamieniania się w robota i taśmę produkcyjną.

  • Maciej Szymanowicz

    Maciej Szymanowicz

    Maciej Szymanowicz

    Z wykształcenia aktor lalkowy. Z zamiłowania niepohamowany odkrywca dziecka w sobie. Z zawodu ilustrator, autor książek, projektant graficzny. Pracuje głównie dla takich marek jak on sam i czytelnicy (oglądacze…?) jego graficznych wytworów.

    Opowie o niewidzialnej dla niewtajemniczonych stronie zawodu ilustratora. O kolorach, ołówkach, tabletach, kreatywności, umowach, terminach. O widzialnej stronie oczywiście też wspomni, bo jest najważniejsza.

  • Michał Mazur

    Michał Mazur

    EL Passion

    Projektant UX, od 2017 roku pracujący nad produktami cyfrowymi w warszawskim product house EL Passion. Wcześniej spędził 3 lata w Londynie, pracując dla agencji UX Pomegranate Media oraz marki Kurt Geiger. Pasjonat projektowania skoncentrowanego na użytkowniku i badań etnograficznych, autor kursów online.

    Na podstawie praktycznych przykładów z produktów cyfrowych, Michał przybliży temat użyteczności interfejsu i podzieli się radami dotyczącymi tego, jak nie frustrować użytkowników.

  • Michał Olszewski

    Michał Olszewski

    Allegro

    Projektant UX z ponad 8-letnim doświadczeniem. Aktualnie lider zespołu projektowego w Allegro. Okazjonalny prelegent na konferencjach UXowych, weekendowy wykładowca na UMK, a po godzinach wokalisto-gitarzysta w kapeli black metalowej.

    Michał doradzi, jak wykorzystać dane jakościowe i ilościowe przy projektowaniu serwisów, z których korzysta duże grono użytkowników oraz na co zwrócić uwagę, aby zadowolić większość z nich.

  • Magda Furmańczuk

    Magda Furmańczuk

    Fireart Studio

    Ilustratorka, z zawodu projektantka graficzna. W Fireart Studio tworzy ilustracje przede wszystkim do Internetu i na potrzeby animacji. Lubi rysować postacie w dziwnych pozach i chętnie wraca do grafiki warsztatowej. Pracowała przy projektach dla takich klientów jak Google, Huawei czy PracticeLink.

    Magda opowie o zasadach tworzenia ilustracji na potrzeby Internetu. W szczególności skupi się na zagadnieniach związanych z projektowaniem tych, które później mają zostać zaanimowane.

  • Agnieszka Szóstek

    Agnieszka Szóstek

    UX Plus

    Projektantka doświadczeń wspierająca firmy w budowaniu unikatowej wartości dla ich klientów. Współprowadząca podcast o projektowaniu doświadczeń Catching the Next Wave. Twórca narzędzi wspierających projektantów w ich pracy Seed Cards.

    Aga opowie o tym, jak myśleć o biznesie, prowadząc własne studio graficzne. Podpowie też, jak wyróżnić się na rynku i jak świadomie projektować doświadczenia swoich klientów.

  • Lena Pianvowska

    Lena Pianvowska

    STGU

    Członkini Zarządu STGU i właścicielka Livi Studio. Zajmuje się strategią, projektowaniem graficznym oraz wsparciem dla projektantów rozpoczynających swoją karierę zawodową. Specjalizuje się także w opracowywaniu oraz przeprowadzaniu konkursów - od doradztwa aż po obrady jurorskie.

    Podczas konferencji Lena opowie o tym jak (i czy) brać udział w konkursach. Podpowie, jak wybrać odpowiedni i w jakiej firmie podesłać swoje zgłoszenie, aby zwiększyć szansę na wygraną.

  • Maciej Sznitowski

    Maciej Sznitowski

    Brandoholics

    Brandoholik. Strateg marki i projektant. Od ponad 10 lat pomaga budować i remontować marki. Pracował dla małych i dużych, startujących i bardzo znanych. Zrealizował ponad 300 projektów brandingowych.

    Maciek opowie o tym, dlaczego klienci boją się kreatywnych projektów i ich nie wybierają. Poda 6 konkretnych porad, które można wykorzystać, aby te projekty uratować.

  • Katarzyna Buk

    Katarzyna Buk

    27 pixeli

    Graficzka, projektantka książek, właścicielka pracowni graficznej 27pixeli i pomysłodawczyni portalu wydawniczego dla self-publisherów www.podtytulem.pl. Autorka poradnika dla autorów niezależnych "PROSTE WYDANIE". Projektowaniem graficznym zajmuje się od 2008 roku i specjalizuje się w publikacjach drukowanych oraz identyfikacji wizualnej marek.

    Kasia opowie o starciu grafika z autorem niezależnym, czyli o niszowym rynku self-publishingu książek, o wytyczaniu granic, pokorze i esencjalistycznym podejściu do pracy.

  • Daga Kubina

    Daga Kubina

    kubina studio

    Artystyczna dusza. Drobiazgowa pasjonatka brandingu, projektuje głównie dla branży HoReCa i beauty. Po godzinach instruktor tańca hip hop. Współtwórca Design Matters – cyklu warsztatów i spotkań poświęconych projektowaniu graficznemu i kreatywnym procesom.

    Razem z Maćkiem na GrafConf przedstawi 9 wskazówek pomocnych we współpracy projektanta z klientem. Podpowie, jak tworzyć ciekawe projekty, które nie kończą się na wizualizacjach.

  • Maciek Michalski

    Maciek Michalski

    bonawena_

    Projektant, psycholog. Z powodzeniem łączy idealistyczną miłość do identyfikacji wizualnej z brutalnym doświadczeniem poligraficznym. Po kilkunastu latach w agencjach tworzy własną markę projektową oraz współtworzy wydarzenia edukacyjne pod szyldem Design Matters.

    Razem z Dagą na GrafConf przedstawi 9 wskazówek pomocnych we współpracy projektanta z klientem. Podpowie, jak tworzyć ciekawe projekty, które nie kończą się na wizualizacjach.

Prowadzący warsztaty

Praktyczne ćwiczenia pod okiem ekspertów pomogą uczestnikom lepiej zrozumieć nurtujące ich kwestie

  • Patrycja Podkościelny

    Patrycja Podkościelny

    podkoscielny.com

    Pochodzi znad morza, zajmuje się ilustracją, projektowaniem graficznym, pracą na uczelni oraz litografią. Nie boi się poruszać w swoich pracach tematów ciężkich, smutnych czy niewygodnych. Lubuje się w technikach tradycyjnych, które stosuje w pracy codziennej.

    Patrycja podczas warsztatów pokaże uczestnikom jak wykorzystywać analogowe techniki podczas projektowania ilustracji. Zdradzi także na co uważać i zwracać uwagę, aby efekt prac był zadowalający.

  • Beata Kurek

    Beata Kurek

    LoveLetters Studio

    Art director, wykładowczyni, projektantka specjalizująca się w tworzeniu dedykowanego liternictwa. W świecie cyfrowych technik wierzy w siłę odręcznego pisma. Jako LoveLetters prowadzi warsztaty związane z typografią i liternictwem oraz opowiada o wykorzystywaniu kaligrafii w projektowaniu graficznym.

    Beata pokaże, jak pracować ze współczesnymi narzędziami literniczymi. Podczas warsztatu będzie można wypróbować jak właściwości narzędzi wpływają na charakter liter i jakie w związku z tym dają możliwości projektantom. Partnerem warsztatów jest marka Pentel.

  • Martyna Wędzicka-Obuchowicz

    Martyna Wędzicka-Obuchowicz

    wedzicka.com

    Projektantka mocno osadzona w pracy dla innych artystów, którzy potrzebują graficznego wsparcia. Zajmuje się tworzeniem identyfikacji wizualnych, projektowaniem plakatów, materiałów wydawniczych oraz mniejszych form graficznych. Oprócz projektowania współorganizuje spotkania Ladies Wine & Design w Trójmieście, prowadzi warsztaty i gościnnie wykłada na uczelniach wyższych.

    Martyna na warsztatach poruszy temat dekonstrukcji, przetwarzania i wykorzystywania istniejących elementów jako środka wyrazu w projektowaniu plakatów.

  • Bartek Kotowicz

    Bartek Kotowicz

    Engram

    Dyrektor zarządzający agencji brandingowej Engram. Twórca Instytutu Brandingowego IBRA oraz marki Pan Wizualny. Wykładowca i juror konkursów branżowych (KTR, Polski Rebranding Roku). Z zapałem szkoli, prowadzi zajęcia dydaktyczne i pisze artykuły. Strateg oraz fan marek. Interesują go zwłaszcza zagadnienia z zakresu brandingu korporacyjnego.

    Bartek podczas warsztatów podpowie, jak rozmawiać z klientem, aby wyciągnąć od niego kluczowe informacje oraz weryfikować i odsiewać te bezwartościowe. Doradzi także, kiedy warto przekonywać do go swoich pomysłów i jak to robić.

  • Maks Bereski

    Maks Bereski

    plakiat.com

    Twórca marki © Plakiat. Plakacista filmowy, projektant graficzny nazywany kontynuatorem Polskiej Szkoły Plakatu. Współpracował m.in z Netflix, Showmax, Warner Music Poland, No Sugar FIlms, Medicine Everyday Therapy. Publikuje plakaty w magazynie filmowym Ekrany.

    Maks zajmie się zagadnieniem autorskiego plakatu filmowego i odpowie na pytanie, co różni współczesny plakat filmowy od Polskiej Szkoły Plakatu. Na warsztatach manualnych uczestnicy stworzą własny poster jednego z trzech zaproponowanych filmów.

  • Wojciech Bem

    Wojciech Bem

    Wacom

    Artysta freelancer, rysownik, malarz, grafik, rzeźbiarz. Uczeń Mistrza Mieczysława Knuta, wybitnego malarza abstrakcjonisty, który wciąż uczy go malować to, co przezroczyste i niewidzialne.

    Wojciech podczas swoich warsztatów przybliży uczestnikom tematykę tworzenia storyboardów. Opowie o tym jak w krótkim czasie stworzyć je od podstaw wykorzystując zarówno narzędzia cyfrowe, jak i klasyczne. Warsztat powstaje przy współpracy z firmą Wacom.

  • Sponsor platynowy
    Wacom
  • Sponsorzy złoci
    Pentel Drukarnia Internetowa Chroma
  • Sponsorzy srebrni
    Antalis Sketch iStock Logitech UX Notes
  • Partnerzy i patroni medialni
    Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej InPost Studio Gamut The Brief - co znosi psychika grafika IBRA Instytut Brandingowy Polish Designers zebza Lookreatywni.pl
Zapisz się do newslettera i nie przegap żadnej konferencyjnej informacji!
Chwileczkę… Udało się! Wysłaliśmy Ci maila – potwierdź w nim zapis.

Ta strona do usprawnienia swojego działania wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies przycisk „zgoda”. Jeśli nie wyrażasz zgody - ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Szczegóły wykorzystywania plików cookies oraz zasady przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej polityce prywatności.

zgoda