Prelegenci
Podczas konferencji na scenie wystąpią znane i cenione w branży kreatywnej osoby. Przez pryzmat swojej pracy i doświadczeń opowiedzą o tym co możesz zrobić, aby lepiej pracować i odnaleźć się na rynku pracy.
WEDZICKA
WEDZICKA opowie jak ważne jest pielęgnowanie własnego stylu i rozwijanie swojej ścieżki zawodowej poprzez eksperyment. Podejmie również temat współprac z markami oraz z innymi kreatywnymi. Odpowie na pytanie czy klienci są gotowi na nieoczekiwane rozwiązania i jak przekonać odbiorców do swoich niestandardowych rozwiązań.
Projektantka plakatów i twórczyni systemów identyfikacji wizualnych. Członkini prestiżowego stowarzyszczenia AGI. Interesuje się zjawiskiem przypadku i błędu, tworząc prace w oparciu o dekonstrukcje elementów graficznych, zdjęć i typografii. Ciągle eksperymentuje z formą plakatową i doborem środków wyrazu, dlatego w ostatnich pracach dominują silne kontrasty i geometryczne kształty.
Tom Biskup
Podobno Framer to zabawka dla designerów. Tomek kocha się bawić i opowie o tym jak posługuje się Framerem aby w pojedynkę projektować i wdrażać efektowne strony internetowe pełne efektownych mikrointerakcji.
Digital Art Director i Designer skupiony na przecięciu komunikacji wizualnej i technologii. W branży kreatywnej od 15 lat. W swojej karierze pracował m.in. jako Senior Designer w Build in Amsterdam, Art Director w Tylko i Creative Director studia Super Super.
Ada Zielińska
Ada opowie o kulisach swojej pracy z klientami z Polski i z zagranicy. Jak budować markę osobistą, gdzie szukać inspiracji, jak planować pracę, negocjować stawki i skąd brać zlecenia? Jak budować relacje oparte na zaufaniu i zrozumieniu potrzeb klienta, kiedy odpuszczać, a kiedy być asertywnym?
Ilustratorka i projektantka graficzna. Współorganizatorka Festiwalu Komunikacji Ilustrowanej „ILUSTRATOR”. Wykładowczyni Akademii Sztuk pięknych w Gdańsku. Laureatka wielu konkursów. Ma na koncie współpracę m.in. z Adobe, Netflix, Levi's, Spotify, The North Face, Domestika i inni.
Mateusz Pałka
Mateusz opowie o kluczowych aspektach, które na przestrzeni 16 lat przyczyniły się do jego rozwoju jako projektanta oraz do założenia własnego studia brandingowego. Skoncentruje się na komunikacji zarówno w projektowaniu, jak i z klientami, na znaczeniu własnych procesów, sposobach ich tworzenia, oraz na rozwoju osobistym – czyli aspektach, które mogą znacząco wpłynąć na rozwój innych projektantów.
Założyciel oraz dyrektor kreatywny w Symbol Studio, zwolennik procesowego podejścia w projektowaniu i pragmatycznych rozwiązań. Twórca znaków, identyfikacji wizualnych, animacji, wizualizacji 3D oraz stron www. W codziennej pracy stara się łączyć strategiczne rozwiązania z innowacyjnymi pomysłami.
Michał Büthner-Zawadzki
Michał, odpowie na pytanie dlaczego papier ma znaczenie. Na co zwrócić uwagę przy wyborze papieru do projektu? Jak unikać częstych błędów na etapie projektowania i przygotowania materiałów do druku, które mogą nas zaskoczyć podczas procesu drukowania? Dlaczego wybór formatu jest istotny i jak wpływa na koszt publikacji? Prelekcja przy współpracy z Europapier Polska.
Business Development Manager w firmie Arctic Paper Polska. Od kilkunastu lat związany z rynkiem papierniczym. Poligraf z wykształcenia. Przygotowuje i prowadzi szkolenia z zakresu właściwości papierów graficznych, technik drukarskich i wykończeniowych oraz procesów uszlachetniania.
Jakub Przyborowski
Jakub opowie, jak tchnąć życie w statyczny projekt webowy. Jakie narzędzia mogą nam w tym pomóc? W jaki sposób wprowadzić myślenie o ruchu i interakcjach już na etapie projektowania? Kim jest kreatywny programista i jak się z nim dogadać? Jakie technologie stoją za nagradzanymi stronami internetowymi i dlaczego nie trzeba się ich bać?
Kreatywny programista, współzałożyciel i CTO studia Owls Department. Od 15 lat łączy zamiłowanie do designu i sztuki cyfrowej z technologią i kodem. W swojej karierze miał okazję realizować różnorodne projekty, od rozbudowanych produktów cyfrowych po animacje 3D z wykorzystaniem WebGL. Juror Awwwards w zakresie projektowania i programowania.
Jacek Janiczak
Jacek opowie o tworzeniu animacji wspierających identyfikację wizualną. Z jakich narzędzi korzystać? Czy 3D i animacja pozwalają opowiadać bardziej angażujące historie marki? Po prostu weź się rusz i to porusz!
Wszechstronny projektant z ponad 16-letnim doświadczeniem, specjalizuje się w szeroko pojętej identyfikacji wizualnej opartej na dynamicznych elementach animacji płaskiej oraz trójwymiarowej. Nie obce jest mu także ilustrowanie, które towarzyszy mu od samego początku jego podróży w dziedzinie sztuk wizualnych. Obecnie angażuje się w rozwój wizualny jednej z najważniejszych marek w świecie kryptowalut.
Katarzyna Jedynak-Gierada
Kasia z perspektywy prawnika opowie o specyfice pracy twórcy przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Wyjaśni, kiedy, w jaki sposób i z jakich rozwiązań sztucznej inteligencji mogą – i czy w ogóle – korzystać twórcy, aby zoptymalizować czas pracy, pozostać autorem i móc zarabiać zgodnie z prawem.
Rzecznik patentowy, prawnik, wykładowca i szkoleniowiec. Specjalizuje się w pomocy prawnej z zakresu szeroko rozumianego prawa własności intelektualnej, a także w sprawach związanych z problematyką sztucznej inteligencji. Od lat wspiera twórców i marki w budowaniu i ochronie ich pozycji na rynku.
Monika Lubiatowska
Czy kiedykolwiek mieliście blokadę kreatywną? Monika przedstawi metodę, która może z tym pomóc! Mowa o TRIZ, czyli Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań. Jak narzędzie, które powstało ponad 50 lat temu, stworzone do rozwiązywania sprzeczności technicznych w wynalazkach, może wesprzeć projektantów graficznych w codziennej pracy twórczej?
Projektantka graficzna, scrum masterka, wsparcie kreatywne i operacyjne projektantów. W latach 2016–2023 Founding Designer, a następnie Head of Design w startupie medycznym RSQ Technologies. Obecnie rozwija własną działalność projektowo-doradczą, która ma na celu wspieranie pojedynczych projektantów oraz zespołów w ich procesach kreatywnych.
Angelika Bujak Kaplan
Angelika opowie o tworzeniu identyfikacji wizualnych albumów muzycznych oraz pracy w branży fonograficznej. Przedstawi podstawy projektowania okładek i poligrafii płyt oraz przybliży procesy ich powstawania. Na podstawie kilku przykładów zaprezentuje tajniki pracy projektantki graficznej w muzycznym świecie i podzieli się wskazówkami jak się w nim odnaleźć.
Projektantka graficzna i artystka wizualna specjalizująca się w projektach dla sektora muzycznego. W latach 2016-2024 związana z wytwórnią Universal Music Polska. Zawodowo zajmuje się projektowaniem okładek albumów, poligrafii i identyfikacji wizualnych dla polskich i zagranicznych klientów w obszarach muzyki i kultury.
Andrzej-Ludwik Włoszczyński
Andrzej wraz z Piotrem zdradzą kulisy tworzenia herbów dla miast i gmin. Przez pryzmat swojego doświadczenia z herbem Aleksandrowa Kujawskiego opowiedzą o procesie projektowania, akceptacji oraz wdrożenia herbu w życie.
Ponad 50 lat pracy projektowej, m.in. 10 lat grafik w Państwowym Instytucie Wydawniczym, 3 lata wykładowca w Warszawskiej Szkole Reklamy . Autor „projektu Orli Dom”. Autor książki „po co ci logo” i współautor książki „Wizerunek miasta”.
Piotr Bytner
Andrzej wraz z Piotrem zdradzą kulisy tworzenia herbów dla miast i gmin. Przez pryzmat swojego doświadczenia z herbem Aleksandrowa Kujawskiego opowiedzą o procesie projektowania, akceptacji oraz wdrożenia herbu w życie.
Projektant graficzny prowadzący od 2018 roku multidyscyplinarne studio projektowe. W swojej pracy zajmuje się projektowaniem wizerunku marek oraz kompleksowym wdrażaniem ich do użytku. Przy współpracy z Andrzejem Ludwikiem Włoszczyńskim zaczął realizować projekty herbów dla miast i gmin.
Maks Myśliwiec
Maks udzieli kilku wskazówek, które pomogą zapanować Ci nad niesforną typografią. Opowie o tym na co zwracać uwagę oraz jak dobierać, skalować czy układać tekst w projekcie, aby wyglądał estetycznie i czytelnie. Porady te pozwolą unikać niepotrzebnej straty czasu i designerskiej frustracji.
Brand designer i marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii wizualnych, projektuje identyfikacje i kreacje graficzne dla marketingu. Obecnie prowadzi małe studio kreatywne Znami oraz pracuje dla Future Mind - firmy technologiczno-doradczej odpowiadającej za projekty dla marek takich jak: Żabka, Orange, Super-Pharm czy LPP.
Zapisz się do naszego newslettera
i otrzymuj konferencyjne informacje w pierwszej kolejności