Prelegenci
Podczas konferencji na scenie wystąpią znane i cenione w branży kreatywnej osoby. Przez pryzmat swojej pracy i doświadczeń opowiedzą o tym co możesz zrobić, aby lepiej pracować i odnaleźć się na rynku pracy.

Weronika Rafa
Czy design w korporacji musi być nudny? Jak tworzyć funkcjonalne systemy wizualne na wielką skalę? Weronika opowie o specyfice projektowania dla globalnych marek, analizując swoje doświadczenia z Google i Pentagramu. Na przykładzie własnych identyfikacji pokaże, czego nauczyło ją projektowanie dla korporacji i co z tego przemyca do współpracy z mniejszym klientem.
Projektantka graficzna, freelancerka, emigrantka. Specjalizuje się w identyfikacjach wizualnych dla tech, edukacji i kultury. Zaliczając projekty z Adobe, Apple, Meta, etc. próbuje wyleczyć swoją traumę z ASP. Póki co: nieskutecznie.

Renata Krawczyk
Rena podzieli się doświadczeniem w skutecznym prezentowaniu projektów w mediach społecznościowych, dzięki któremu zdobyła nowych klientów i zwiększyła rozpoznawalność swojej marki. Opowie także, skąd czerpać inspiracje do promowania twórczości, jak tworzyć angażujący content oraz w jaki sposób efektywnie organizować zgromadzone materiały.
Ilustratorka i graficzka. Absolwentka łódzkiej ASP, tworzy pełne detali ilustracje inspirowane naturą, snem i wspomnieniem — na styku bajki i realizmu magicznego. Pracuje dla klientów z Polski i zagranicy, realizując zlecenia i autorskie projekty.

Mirek Kliś
Mirek opowie o pieniądzach i organizacji pracy z perspektywy osoby odpowiedzialnej za biznesową stronę działania studia projektowego. Na podstawie wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu projektów dla dużych marek pokaże, jak w praktyce wygląda planowanie, wycena i realizacja pracy kreatywnej. Podpowie, jak usprawniać codzienną pracę, by była bardziej przewidywalna i opłacalna.
Współzałożyciel i partner w Studio Otwarte. Odpowiedzialny za kontakt z klientami i prowadzeniem projektów. Współtworzy proces kreatywny, choć nie jest projektantem. Prowadził projekty dla takich marek jak Żubrówka, Ringier Axel Springer, Soplica, Piątnica, Stary Teatr.

Maciej Mach
Maciej opowie o tym, jak przekonać klienta do korzystania z Webflow, Figmy, czy innych narzędzi no-code bez mówienia o no-code. Pokaże, jak wyceniać i prowadzić projekty dla wymagających klientów, które są kompletne, dopracowane i opowiadają na ich potrzeby. I to bez napisania jednej linijki kodu.
Dyrektor kreatywny i partner w Uniforma Studio z ponad 20-letnim doświadczeniem. Wykładowca akademicki SWPS i SOF oraz autor kursu Webflow Designer. Prowadził setki projektów w Polsce, Europie i USA. Zwolennik no-code.

Julia Konopka
Podobno piranie nie gryzą się nawzajem. Julia z Bartkiem opowiedzą o tym, jak pracować w zespołach, w których kluczowe jest dobro projektu, a nie ego headlinerów. Na przykładach z własnego portfolio zasugerują jak dobierać do projektów współpracowników i tworzyć przestrzeń dla kreatywności.
Współzałożycielka Osom Studios, gdzie na co dzień opiekuje się klientami i projektami. Doświadczenie zdobyte podczas 7 lat pracy w agencjach reklamowych (dla marek takich, jak: Nike, adidas, ING, Absolut, Huawei czy British American Tobacco), wykorzystuje do tworzenia komunikacji i kultury wizualnej dla marek i ludzi w Osom Studios.

Bartłomiej Walczuk
Podobno piranie nie gryzą się nawzajem. Bartek z Julią opowiedzą o tym, jak pracować w zespołach, w których kluczowe jest dobro projektu, a nie ego headlinerów. Na przykładach z własnego portfolio zasugerują jak dobierać do projektów współpracowników i tworzyć przestrzeń dla kreatywności.
Współzałożyciel Osom Studios. Designer i Art-Director specjalizujący się w brandingu, typografii i okładkach płyt. Doświadczenie zdobyte w topowych agencjach reklamowych połączył z zamiłowaniem do designu, by dziś w Osom Studios tworzyć visual storytelling dla osób i marek, takich jak Nike, Converse, Dom Development, Mattel, Pracuj.pl, Dawid Podsiadło, Artur Rojek, Miuosh, czy PRO8L3M.

Bartosz Włodarczyk
Wild Wild East to prelekcja gdzie człowiek skonfrontuje maszynę, a maszyna człowieka. Projektanci nie będą z zachodu, a dzikiego wschodu. Wszystko będzie na odwrót i nic już nie będzie takie samo. Zastanowimy się wspólnie co oznacza projektowanie na wschodzie oraz czy ta sztuczna inteligencja jest taka sztuczna.
Bartosz to multidyscyplinarny art director i projektant, laureat nagród Cannes Lions, Golden Drum czy Eurobest. Zdobywał doświadczenie w McCann Worldgroup, Deloitte Digital, Saatchi & Saatchi, 180heartbeats + JvM i BNA, tworząc komunikację dla marek takich jak Mastercard, Unicef czy Coca-Cola. Specjalizuje się w nowoczesnej komunikacji, storytellingu i brandingu.

Michał Büthner-Zawadzki
Michał rozwieje wszystkie Wasze wątpliwości dotyczące papieru – od rzeczy podstawowych po niuanse, które decydują o końcowym efekcie. Może opowiedzieć o tym jak dobierać papier do konkretnego projektu, na co uważać przy przygotowaniu plików do druku i co może pójść nie tak, - wszystko w Waszych rękach. Prelekcja będzie miała formę odpowiedzi na wcześniej zadane pytania, więc jeśli jest coś o co zawsze chcieliście zapytać - jest okazja!
Business Development Manager w firmie Arctic Paper Polska. Od kilkunastu lat związany z rynkiem papierniczym. Poligraf z wykształcenia. Przygotowuje i prowadzi szkolenia z zakresu właściwości papierów graficznych, technik drukarskich i wykończeniowych oraz procesów uszlachetniania.

Maciek Sznitowski
Maciek opowie o tym, jak wyciągnąć pełny potencjał z kilku popularnych, ale źle stosowanych frameworków do strategii marki. Jeśli ich nie znasz, to rozbudujesz swój brandingowy narzędziownik. Jeśli je znasz, dowiesz się jak wykorzystać je jeszcze lepiej.
Strateg marki. Mówi o sobie, że jest Brandoholikiem, bo od 15 lat zajmuje się brandingiem. Pomaga ułożyć markę w spójną opowieść, bo spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie. Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.

Adam Lapko
Adam podzieli się swoją perspektywą na temat balansowania między pracą na etacie a prowadzeniem własnej działalności. Opowie o realiach obu tych dróg – ich plusach, minusach i pułapkach, na które łatwo się natknąć. Nie zabraknie szczerych refleksji o własnych (czasem nietrafionych) decyzjach oraz krytycznego spojrzenia na łączenie pasji z codzienną pracą.
Art director, ilustrator, malarz i projektant. Miłośnik eksperymentowania, łączenia nietypowych technik oraz nieszablonowego podejścia do projektowania i reklamy. Twórca projektu CYBERPOL oraz autor wielu akcji viralowych.

Joanna Brzezińska
Asia przedstawi sposoby dbania o swój dobrostan psychiczny w pracy twórczej. Opowie jak radzić sobie ze stresem, wzmocnić pewność siebie czy radzić sobie z ocenami. Przedstawi kilka sposobów, które można praktycznie i szybko wdrożyć w życie aby nam i naszym współpracownikom pracowało się lepiej.
Psycholożka z 13-letnim doświadczeniem we wspieraniu osób w radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Współpracowała z licznymi organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami międzynarodowymi. Pracuje indywidualnie i grupowo prowadząc konsultacje, szkolenia i warsztaty.
Zapisz się do naszego newslettera
i otrzymuj konferencyjne informacje w pierwszej kolejności