Warsztaty

W ramach konferencji odbędą się darmowe dla uczestników warsztaty, które poprowadzą zaproszeni przez nas goście oraz firmy. Podczas warsztatów pod okiem ekspertów będziecie mieć okazję ćwiczyć swoje umiejętności w praktyce.

EKOLAŻE

Stwórz swój kolaż z wykorzystaniem ekologicznych papierów kreatywnych. Do dyspozycji będą papiery m.in. ze składem kiwi, kawa, oliwka, trawa, makulatura oraz elementy, które są częścią składową papieru. Tylko wyobraźnia jest Twoim ograniczeniem. Najciekawsze prace nagrodzimy.

Sala B, 13.45 – 15.45

Joanna Porębska

Kreatywna dusza o ogromnej wiedzy i doświadczeniu w dziedzinie papierów ozdobnych. Jej artystyczne podejście umożliwia jej przewidywanie efektu końcowego pracy jeszcze przed jej powstaniem. Odnajduje się w skomplikowanych publikacjach i blisko współpracuje z Klientami, udzielając im profesjonalnych porad przy wyborze papieru.

Joanna Porębska
Warsztaty sponsorowane przez
Papierowy Dizajn

Porusz ją! Jak animować ilustracje w Procreate, by stać się bardziej widocznym w sieci

Spraw, aby twoja ilustracja lepiej działała w social mediach. Porusz ją! Na warsztatach dowiesz się jak w prosty sposób animować stworzony przez siebie obraz, nie będąc animatorem. Obejrzysz ciekawe przykłady. Sprawdzisz, gdzie szukać inspiracji, a na koniec każdy stworzy swoją animację.

Potrzebny będzie iPad, Apple Pencil, program Procreate i dobry humor.

Sala B, 11.00 – 13.00

Kasia Fryza

W branży kreatywnej pracuje od dobrych kilkunastu lat. Jest multidyscyplinarną graficzką i ilustratorką, laureatką wielu prestiżowych konkursów. Ma na koncie parę wydanych książek i wiele innych, ciekawych realizacji. Obecnie skupia się głównie na ilustracji i rozwoju swojej marki. Współpracuje z wieloma wydawnictwami w Polsce i za granicą oraz studiami animacji.

Kasia Fryza
Warsztaty sponsorowane przez
Lantre

Stwórz bajkową postać w digitalu krok po kroku

Podczas warsztatu Marta opowie o tym, jak tworzyć ciekawe, bajkowe postaci, a także pokaże w praktyce swój proces tworzenia. Razem z nią stworzysz bohatera na bazie briefu, nadasz mu minę i dynamiczną pozę, a także dobierzesz spójną kolorystykę. Warsztat ukończysz ze skończoną postacią własnego autorstwa.

Zabierz ze sobą komputer z ulubionym programem do rysowania oraz tablet.

Sala B, 16.15 – 18.15

Marta Kukła

Artystka digitalowa, mgr informatyki z pasją do tworzenia, pomaga spełnić kobietom marzenie o rysowaniu (a nawet z tego zarabiać!), nawet jeśli twierdzą, że nie mają talentu. Jej kursy zebrały już ponad 1200 kursantów.

Marta Kukła
Warsztaty sponsorowane przez
Bosto

404 error: Personal brand not found - jak stać się widocznym na Linkedin.

Warsztat prowadzony przez Bartka, pomoże uczestnikom przekształcić ich profile LinkedIn w potężne narzędzie do budowy marek osobistych. Bartek wyjaśni projektantom specyfikę LinkedIn, wskaże najczęstsze błędy i zaprezentuje najlepsze praktyki.

Potrzebny będzie komputer. Jeżeli nie posiadasz – załóż konto na LinkedIn.

Sala A, 11.00 – 13.00

Bartek Kotowicz

Bartek układa procesy brandingowe. Tworzy strategie marek o autorską metodykę SILNY BRAND. Twórca i wieloletni CEO agencji Engram oraz Pan Wizualny. Fundator IBRA Instytutu Brandingowego. Autor projektu 126 polskich marek.

Bartek Kotowicz

Umiem w portfolio!

Anna podczas warsztatów opowie o najlepszych praktykach w projektowaniu portfolio i ostrzeże przed grzechami głównymi! Podpowie, które projekty zawrzeć w portfolio, w jakiej kolejności je ułożyć, jak je syntetycznie opisać i czytelnie zaprezentować. Ponadto jak je przesłać, żeby już na wstępie nie odpaść z wyścigu o pracę.

Zabierz ze sobą komputer i wstępną wersję portfolio, jeśli taką posiadasz.

Sala A, 16.15 – 18.15

Anna Nowokuńska-Maksymiuk

Projektankta wizualna i architektka. Założycielka nagradzanego Studio Blisko, specjalizującego się w wayfindingu. Wykładowczyni School of Form SWPS i Akademii WIT z 10-letnim stażem. Stypendystka Ministra Kultury na 2024. Członkini zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.

Anna Nowokuńska-Maksymiuk

Jak projektować kreacje, które przyciągają i utrzymują uwagę odbiorcy?

Jak przyciągać wzrok za pomocą odpowiednich środków wizualnych? Dlaczego utrzymanie uwagi odbiorcy jest kluczowe? Dowiedz się, jak projektować kreacje, które przyciągają uwagę i pozostają w pamięci! Poznaj metody, które pozwolą Ci utrzymać zainteresowanie odbiorców przez dłuższy czas i naucz się praktykować techniki pobudzające twórcze myślenie.

Potrzebny będzie komputer z ulubionym programem do projektowania graficznego.

Sala A, 13.45 – 15.45

Weronika Wolska

Projektantka graficzna, twórczyni szkoleń, kursów z projektowania i szeroko pojętego designu. Autorka kompleksowego Kursu Projektowania Graficznego, blogerka oraz właścicielka studia graficznego DESIGN STUDIO.

Weronika Wolska
Sponsor Główny
Papierowy Dizajn - Europapier Polska
Sponsor platynowy
Drukarnia Internetowa Chroma
Sponsorzy złoci
Lantre - Autoryzowany Sprzedawca Apple
BOSTO - tablety graficzne piórkowe, z ekranem LCD, all-in-one
Pentel
LPP
Asus
Sponsor srebrny
Logitech
XPPen
Partnerzy i patroni medialni
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
SAR - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej
IBRA Instytut Brandingowy
The Brief - co znosi psychika grafika
Studio Gamut
SO IN LAW
The ARQ
Śliwka Nałęczowska
Projekt Nano
Pierogarnia Stary Młyn

Zapisz się do naszego newslettera

i otrzymuj konferencyjne informacje w pierwszej kolejności