Warsztaty

Zapisz się na darmowe warsztaty organizowane podczas konferencji.

A to feler, westchnął seler. Motyw dekonstrukcji w plakacie

Martyna Wędzicka-Obuchowicz
Sala A, 11.00 - 13.00

Martyna na warsztatach poruszy temat dekonstrukcji, przetwarzania i wykorzystywania istniejących elementów jako środka wyrazu w projektowaniu plakatów.

Nie musisz przynosić żadnych dodatkowych materiałów, aby wziąć udział w warsztacie.

Plakat filmowy. Autorskim okiem

Maks Bereski
Saba B, 11.00 - 13.00

Maks zajmie się zagadnieniem autorskiego plakatu filmowego i odpowie na pytanie, co różni współczesny plakat filmowy od Polskiej Szkoły Plakatu. Na warsztatach manualnych uczestnicy stworzą własny poster jednego z trzech zaproponowanych filmów.

Nie musisz przynosić żadnych dodatkowych materiałów, aby wziąć udział w warsztacie.

Techniki (współczesnego) liternictwa

Beata Kurek
Sala A, 13.45 - 15.45

Beata pokaże, jak pracować ze współczesnymi narzędziami literniczymi. Podczas warsztatu będzie można wypróbować jak właściwości narzędzi wpływają na charakter liter i jakie w związku z tym dają możliwości projektantom. Partnerem warsztatów jest marka Pentel.

Nie musisz przynosić żadnych dodatkowych materiałów, aby wziąć udział w warsztacie.

Storyboard od podstaw - jak szybko go narysować?

Wojciech Bem
Sala B, 13.45 - 15.45

Wojciech podczas swoich warsztatów przybliży uczestnikom tematykę tworzenia storyboardów. Opowie o tym jak w krótkim czasie stworzyć je od podstaw wykorzystując zarówno narzędzia cyfrowe, jak i klasyczne. Warsztat powstaje przy współpracy z firmą Wacom.

Nie musisz przynosić żadnych dodatkowych materiałów, aby wziąć udział w warsztacie.

„MIESZAJ!” – od projektowania ilustracji do ujarzmiania technik tradycyjnych

Patrycja Podkościelny
Sala A, 16.15 - 18.15

Patrycja podczas warsztatów pokaże uczestnikom jak wykorzystywać analogowe techniki podczas projektowania ilustracji. Zdradzi także na co uważać i zwracać uwagę, aby efekt prac był zadowalający.

Nie musisz przynosić żadnych dodatkowych materiałów, aby wziąć udział w warsztacie.

Mówi jedno, robi drugie - o briefingu klienta

Bartek Kotowicz
Sala B, 16.15 - 18.15

Bartek podczas warsztatów podpowie, jak rozmawiać z klientem, aby wyciągnąć od niego kluczowe informacje oraz weryfikować i odsiewać te bezwartościowe. Doradzi także, kiedy warto przekonywać do go swoich pomysłów i jak to robić.

Nie musisz przynosić żadnych dodatkowych materiałów, aby wziąć udział w warsztacie.

branding UX/UI ilustracja inne

Udział w warsztatach jest darmowy dla uczestników konferencji i obowiązują na nie wcześniejsze zapisy. Gwarancją zachowania rezerwacji jest punktualne przybycie. Program może jeszcze ulec zmianie.

  • Sponsor platynowy
    Wacom
  • Sponsorzy złoci
    Pentel Drukarnia Internetowa Chroma
  • Sponsorzy srebrni
    Antalis Sketch iStock Logitech UX Notes
  • Partnerzy i patroni medialni
    Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej InPost Studio Gamut The Brief - co znosi psychika grafika IBRA Instytut Brandingowy Polish Designers zebza Lookreatywni.pl
Zapisz się do newslettera i nie przegap żadnej konferencyjnej informacji!
Chwileczkę… Udało się! Wysłaliśmy Ci maila – potwierdź w nim zapis.

Ta strona do usprawnienia swojego działania wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies przycisk „zgoda”. Jeśli nie wyrażasz zgody - ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Szczegóły wykorzystywania plików cookies oraz zasady przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej polityce prywatności.

zgoda