Program

Podczas konferencji możesz wziąć udział w prelekcjach oraz warsztatach odbywających się w tym samym czasie.

Udział w warsztatach jest bezpłatny w ramach biletu, jednak ilość miejsc jest ograniczona. W związku z tym na warsztaty obowiązują wcześniejsze zapisy. O terminie rozpoczęcia zapisów informować będziemy już niedługo.

9.00
10.00
11.00
12.00
13.00
14.00
15.00
16.00
17.00
18.00
19.00
Prelekcje
Warsztaty
Rejestracja uczestników
Otwarcie konferencji
Piranie mają rację – o zespołach, które nie pożerają się nawzajem Julia Konopka, Bartłomiej Walczuk
Branding Big Business – lekcje wyniesione z projektowania dla korporacji Weronika Rafa
Przerwa
O pieniądzach i organizacji czasu pracy studia brandingowego Mirek Kliś
Narzędzia strategiczne, które znasz – ale wykorzystujesz źle Maciek Sznitowski
no-code__$$ Maciej Mach
Przerwa
Lightning talks  
Przerwa
Nie stań się ofiarą swojej pasji Adam Lapko
Dobrostan psychiczny w zawodach kreatywnych Joanna Brzezińska
Wszystko co chcesz wiedzieć o papierze, ale boisz się zapytać Michał Büthner-Zawadzki
Przerwa
Man vs. Machine Bartosz Włodarczyk
Między algorytmem a autentycznością – strategia Instagrama dla świadomego twórcy Renata Krawczyk
Zakończenie konferencji
Eksperymentalna gra brandingowa o przekładaniu emocji na język wizualny Agata Walas-Popiel, Ania Ocipińska, Paloma Ostrowska Zapisz się
Sala A 11.00, 2 godz.
Od grafiki warsztatowej do Pro Pena i z powrotem Bartosz Kosowski Zapisz się
Sala B 11.00, 2 godz.
Analiza komunikacji firmy (i czerwonych flag) przed współpracą Paweł Włodarczyk Zapisz się
Sala A 13.45, 2 godz.
Zróbmy sobie książkę Justyna Adrych, Paweł Kunowski Zapisz się
Sala B 13.45, 2 godz.
Animacje, które robią robotę. Szybki start w Cavalry Jacek Janiczak Zapisz się
Sala A 16.15, 2 godz.
Jak powstają dobre opakowania, które przyciągają wzrok konsumenta? Bożena Piotrowska, Magda Falkiewicz Zapisz się
Sala B 16.15, 2 godz.
Bal grafika
TUTU Jazz & Whiskey Club ul. Św. Ducha 4 zaczynamy o 21.00

Po zakończeniu pierwszej prelekcji w bloku rozpoczynają się kolejne, dlatego ich czas rozpoczęcia podany w programie jest orientacyjny. Jeżeli bierzesz udział w warsztatach, zwróć uwagę na godzinę ich rozpoczęcia, ponieważ może się zdarzyć, że trzeba będzie wyjść w trakcie wykładu.

Sponsor Główny
Papierowy Dizajn - Europapier Polska
Sponsorzy platynowi
Drukarnia Internetowa Chroma
Asus
NVIDIA
Sponsorzy złoci
BOSTO - tablety graficzne piórkowe, z ekranem LCD, all-in-one
Lantre - Autoryzowany Sprzedawca Apple
Śliwka Nałęczowska
Wacom
Eizo
Sponsor srebrny
Logitech
Partnerzy i patroni medialni
Galeria Sztuki Wozownia
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
SAR - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej
Polish Design Scene
Studio Gamut
SO IN LAW
Baxcyl
Nowy Marketing
The ARQ
TUTU Jazz & Whiskey Club
Projekt Nano
Pierogarnia Stary Młyn

Zapisz się do naszego newslettera

i otrzymuj konferencyjne informacje w pierwszej kolejności