Program

Zapraszamy Was na 10-godzinny maraton pełen wiedzy i inspiracji!

9.00
10.00
11.00
11.45
12.15
13.45
14.15
15.00
15.30
16.15
17.00
17.30
19.00
Prelekcje
Warsztaty
Rejestracja uczestników
Otwarcie konferencji
Nie/zależny projektant? O realiach pracy na własny rachunek Mateusz Machalski
Gdzie szukać inspiracji i jak przekuwać je w działające pomysły? Jacek Walesiak
Przerwa
Jak bezboleśnie wdrażać strony i aplikacje — o no-codzie dla kreatywnych Emil Tybura
Design, strategia i marka: współdziałanie na styku twórczości i biznesu Lena Mitkowa
Przerwa
Lightning talks Bożena Cichecka, Beata Kurek, Marta Potempa, Adam Lapko
Przerwa
Kreatywność uporządkowana. Jak zbudować strategiczne podejście do rebrandingu Tomasz Maciąg
Czy każde logo może być znakiem towarowym? Magdalena Miernik
Przerwa
Kreowanie postaci, które będą żyły — o osobowości bohaterów w ilustracji Emilia Dziubak
I hate being designer, it's awesome! Kuba Rutkowski
Zakończenie konferencji
Strategiczne serce marki – jak o nie zadbać, gdy nie ma na sali stratega? Maciej Sznitowski
Sala A 11.00, 2 godz.
Obiektywny obraz twórczości: fotografia produktowa dla projektantów graficznych Patryk Chenc
Sala B 11.00, 2 godz.
Litera w projektowaniu – warsztaty liternicze Iwa Wolska
Sala C 11.00, 2 godz.
Up your game: Figma dla marketingu Weronika Harzyńska
Sala A 13.45, 2 godz.
Sztuczna inteligencja a prawo autorskie Katarzyna Jedynak-Gierada
Sala B 13.45, 2 godz.
Ilustracja prasowa: know-how Bartosz Kosowski
Sala C 13.45, 2 godz.
Warsztaty druku mokuhanga (drzeworyt japoński) Jacek Machowski
Sala A 16.15, 2 godz.
Język wizualny marki Michał Markiewicz
Sala B 16.15, 2 godz.
Dev for Designers Marcin Sikora, Tomek Florkiewicz
Sala C 16.15, 2 godz.
Bal grafika
Klub Dwa Światy ul. Ducha Świętego 10/12 zaczynamy o 21.00

Po zakończeniu pierwszej prelekcji w bloku rozpoczyna się druga, dlatego jej czas rozpoczęcia podany w programie jest orientacyjny. Jeżeli bierzesz udział w warsztatach, zwróć uwagę na godzinę ich rozpoczęcia, ponieważ może się zdarzyć, że trzeba będzie wyjść w trakcie wykładu.

Masz jakieś pytania?

  • Udaj się na stronę z listą warsztatów, a następnie kliknij zapisz się przy interesującym Cię warsztacie. W formularzu odpowiedz na pytanie, dlaczego chcesz wziąć udział. W przypadku większej ilości zgłoszeń, niż dostępna liczba miejsc, uczestników wybiorą prowadzący warsztaty spośród nadesłanych zgłoszeń. Kolejność zgłaszania się nie gra roli. Zapisy potrwają do końca piątku, 25. sierpnia.

  • Jako organizatorom jednodniowej konferencji zależało nam na tym, aby zapewnić Wam jak największą dawkę wiedzy i inspiracji. Dlatego też postanowiliśmy, że prelekcje na sali głównej odbywać się będą przez cały czas. Wierzymy, że samemu wybierzesz sobie mniej interesujący Cię wykład i wtedy zrobisz sobie przerwę. Zachęcamy jednak do pozostania z nami przez cały czas!

  • Na terenie CKK Jordanki nasi partnerzy sprzedawać będą kawę i przekąski. Oprócz tego, na miejscu dostępna jest restauracja. Możesz również uderzyć w miasto, dosłownie 5 minut pieszo dzielić Cię będzie od centrum toruńskiego Starego Miasta, gdzie każdy znajdzie coś dopasowanego do swojej diety i budżetu.

Sponsor platynowy
Antalis
Sponsor złoty
Wacom
Eizo
Drukomat
Fooz
Sponsor srebrny
XPPen
Logitech
Kopernik
Partnerzy i patroni medialni
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
SAR - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej
IBRA Instytut Brandingowy
The Brief - co znosi psychika grafika
Studio Gamut
Fontable
by Zebza
Pierogarnie Stary Młyn
Projekt Nano

Zapisz się do newslettera i nie przegap żadnej konferencyjnej informacji!

Ta strona korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z Polityką prywatności.