Regulamin konferencji
§1 Postanowienia ogólne
- Konferencja GrafConf, zwana w dalszej części Regulaminu Konferencją, odbędzie się w dniu 2 września 2023 roku w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki, Aleja Solidarności 1-3, 87-100 Toruń.
- Organizatorem Konferencji jest firma OH! Studio spółka cywilna Aleksandra Tulibacka, Hubert Tulibacki z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Juliusza Słowackiego 1, NIP: 5542965653, REGON: 380207347.
-
Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
- Konferencja – wydarzenie organizowane przez Organizatora o charakterze kulturalnym, edukacyjnym lub naukowym, w którym uczestniczyć mogą osoby, które zakupiły Bilet.
- Bilet – elektroniczny dokument będący potwierdzeniem zawarcia umowy umożliwiającej udział w Konferencji, której nazwa, data i miejsce zamieszczone zostały na bilecie.
- Kupujący – osoba będąca stroną zawieranej umowy, która za pomocą systemu na stronie grafconf.pl dokonała zakupu Biletu lub Biletów na Konferencję.
- Uczestnik – osoba będąca w posiadaniu Biletu na Konferencję.
§2 Regulamin obiektu
- Uczestnik zobowiązuje się do zapoznania się z regulaminem Centrum Kulturalno-Kongresowego Jordanki znajdującego się pod tym adresem i przestrzegania go.
§3 Udział w Konferencji
- Konferencja jest wydarzeniem zamkniętym i do udziału w niej niezbędne jest posiadanie i okazanie przy rejestracji Biletu.
- W celu weryfikacji Biletu konieczne jest jego okazanie w formie papierowej lub elektronicznej. Bilet zawierający nieczytelny kod QR jest nieważny.
- Podczas sprawdzania biletu przy stanowisku rejestracji musi każdorazowo znajdować się osoba, której nazwisko widnieje na bilecie. W uzasadnionych przypadkach Uczestnik może zostać poproszony o okazanie dowodu potwierdzającego jego tożsamość.
- Podczas konferencji organizowane są także wydarzenia towarzyszące, w tym warsztaty. Udział w nich jest bezpłatny dla posiadaczy Biletu.
- W celu udziału w Warsztatach i Konsultacjach konieczne jest wcześniejsze zapisanie się. Forma zapisów zostanie ogłoszona na stronie Organizatora.
§4 Wideo i foto rejestracja Konferencji
- Udział w Konferencji jest równoznaczny z udzieleniem przez Uczestnika zgody na nieodpłatne utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku przez Organizatora.
- Utrwalenie nastąpi w szczególności w formie fotografii i filmów wideo wykonanych w celu dokumentacji i późniejszej promocji Konferencji w materiałach promocyjnych i informacyjnych, bez ograniczeń czasowych.
- Brak zgody na wykorzystywanie wizerunku należy zgłosić na co najmniej 3 dni przed Konferencją poprzez adres email konferencja@grafconf.pl.
§5 Dane osobowe
- Podczas Konferencji dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w celu weryfikacji poprawności okazywanych Biletów oraz na potrzeby zapisów na Warsztaty i Konsultacje.
- W celu wykonania umowy, dane osobowe Uczestników mogą być, na czas konferencji, udostępniane osobom trzecim wyznaczonym przez Organizatora – w szczególności jego pracownikom i wolontariuszom gwarantującym bezpieczne ich przechowywanie i przetwarzanie.
- Wszystkie dane osobowe wydrukowane na potrzeby konferencji po jej zakończeniu zostaną zniszczone, zachowane zostaną jedynie ich kopie w formie elektronicznej, zasady ich wykorzystywania zostały dokładnie opisane w Regulaminie Strony.
- Podczas Konferencji inne podmioty – w tym między innymi sponsorzy czy osoby prowadzące warsztaty lub konsultacje, mogą zbierać dane osobowe. Przekazywanie tych danych nie jest obowiązkowe, jednak może być wymagane w celu wzięcia udziału w konkursie, loterii czy innej akcji promocyjnej.
§6 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
- W przypadku zaistnienia sporów na tle Regulaminu rozstrzygać je będzie odpowiedni dla siedziby Organizatora Sąd.
Zapisz się do newslettera i nie przegap żadnej konferencyjnej informacji!