Najczęściej zadawane pytania

Jeśli nurtują Cię jakieś pytania związane z konferencją sprawdź, czy odpowiedź nie znajduje się poniżej.

  • GrafConf 2023, podobnie jak latach poprzednich, odbędzie się w nowoczesnych wnętrzach Centrum Kulturalno-Kongresowego Jordanki przy alei Solidarności 1-3 w Toruniu. Wykłady przeprowadzone zostaną w przestronnej Sali Koncertowej mogącej pomieścić 887 osób. Do dyspozycji uczestników będzie także Sala Kameralna, gdzie prezentowali się będą nasi partnerzy, trzy sale konferencyjne, w których odbędą się warsztaty, a także trzypiętrowe foyer. Więcej informacji na temat samego miejsca znajduje się tutaj.

  • Konferencja trwać będzie od godziny 10.00 do 19.30. Rejestrację rozpoczniemy o 9.00.

  • Bilet na GrafConf można kupić jedynie za pośrednictwem naszej strony. Aby to zrobić, należy udać się na stronę kup bilet, wybrać ilość biletów, jakie chcemy kupić, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami.

  • Tak, przygotowaliśmy specjalne zniżki dla grup liczących więcej niż 5 osób. Aktualne ceny znajdziesz na stronie kup bilet.

  • Na GrafConf 2023 wystąpi co najmniej 8 zaproszonych przez nas prelegentów, którzy poruszać będą tematy związane z z tworzeniem identyfikacji wizualnej, strategią, projektowaniem stron, ilustracją oraz prowadzeniem własnej firmy. Dodatkowo na godzinę scenę oddamy wyłonionym wcześniej uczestnikom, którzy poprowadzą 10-minutowe lightning talks, czyli szybkie prelekcje na wybrany przez nich temat. Więcej informacji na temat prelegentów znajdziesz tutaj.

  • Tak, podczas trwania konferencji, równolegle z wykładami, prowadzone będą także dwugodzinne warsztaty ze specjalistami. O tematach warsztatów i szczegółach zapisów na nie, będziemy informować nieco później.

  • Wciąż szukamy partnerów i sponsorów, którzy chcą zaangażować się w tworzenie naszej konferencji. Więcej szczegółów uzyskasz pod adresem konferencja@grafconf.pl.

  • Lista prelegentów jest już zamknięta, wciąż jednak zbieramy zgłoszenia w ramach lightning talks, czyli krótkich prelekcji uczestników. Jeśli chcesz zostać jednym z nich – nagraj 10 minutowe wideo zawierające wystąpienie, które chcesz poprowadzić i wyślij na konferencja@grafconf.pl w temacie podając „Lightning Talks”. Spośród wszystkich zgłoszeń wybierzemy sześć, które ustawimy w preferowanej przez nas kolejności. Ich autorzy otrzymają wejściówki oraz możliwość wystąpienia na scenie. Podczas konferencji wystąpią cztery osoby, w razie nieobecności którejś z nich – miejsce zajmie kolejna. Wszystkie wystąpienia będą nagrywane.

  • Pewnie! Zaświadczenia nie są wystawiane automatycznie, dlatego jeśli chcesz je dostać – daj nam znać wcześniej (i odbierz podczas konferencji), albo po wydarzeniu (prześlemy Ci je mailowo).

  • Na terenie CKK Jordanki znajduje się płatny podziemny parking (możesz go obejrzeć na tym filmie), który umożliwia zakup całodobowego abonamentu (w cenie 50 zł), albo opłatę za wystane godziny (5 zł między 6.00, a 17.00 oraz 4 zł w pozostałych godzinach). Szczegółowy cennik znajdziesz tutaj. Dostępnych jest 185 miejsc parkingowych, dlatego nie ma gwarancji, że wszystkim uczestnikom uda się tam zaparkować.

    Możesz też zostawić samochód na innych płatnych parkingach w centrum Torunia, z których dotarcie pieszo na konferencję zajmie tylko chwilę:

    • parking podziemny i naziemny, pl. Św. Katarzyny: całodobowy, 5 zł za godzinę, 50 zł za dobę — 12 minut pieszo,
    • parking naziemny, ul. Bulwar Filadelfijski: całodobowy, 6 zł za pierwszą godzinę, 5,50 za każdą kolejną, 70 zł za dobę — 13 minut pieszo,

    Ceny na dzień 1 czerwca 2023 r. Bardzo prosimy o zapoznawanie się z cennikiem parkingu bezpośrednio przed wjazdem na niego.

    Oczywiście można też skorzystać z parkingów na terenie toruńskiej Strefy Płatnego Parkowania. Dojście z dowolnego miejsca w Strefie zajmie maksymalnie 20 minut. Oprócz tego można spróbować szczęścia na parkingu przy Cinema City (wjazd od ulicy Gałczyńskiego lub al. 700-lecia Torunia) - ten parking znajduje się dosłownie naprzeciwko CKK Jordanki.

  • Osoby mieszkające w Toruniu na pewno sobie z dojazdem na konferencję poradzą, dlatego tutaj opiszemy jedynie, jak dotrzeć na konferencję z dworca kolejowego i autobusowego.

    Z głównego dworca kolejowego:

    • autobusem nr 27 (kierunek Osiedle Leśne - Polana) — należy wsiąść na przystanku Dworzec Główny na ulicy Kujawskiej i wysiąść na przystanku Aleja Solidarności. Aby dojść do CKK Jordanki należy przejść przez ulicę - czas jazdy około 10 minut, odjazdy co około 12 minut,
    • autobusem nr 14 (kierunek Cmentarz Centralny) — należy wsiąść na przystanku Dworzec Główny na ulicy Podgórskiej i wysiąść na przystanku Aleja Solidarności. Aby dojść do CKK Jordanki należy przejść przez ulicę - czas jazdy około 10 minut, odjazdy co około 12 minut,
    • autobusem nr 13 (kierunek Plac Św. Katarzyny) — należy wsiąść na przystanku Dworzec Główny na ulicy Podgórskiej i wysiąść na przystanku Aleja Solidarności. Aby dojść do CKK Jordanki należy przejść przez ulicę - czas jazdy około 10 minut, odjazdy co około 8 minut,
    • autobusem nr 12 (kierunek Wrzosy I) — należy wsiąść na przystanku Dworzec Główny na ulicy Podgórskiej i wysiąść na przystanku Aleja Solidarności. Aby dojść do CKK Jordanki należy przejść przez ulicę - czas jazdy około 10 minut, odjazdy co około 13 minut,

    Z dworca autobusowego:

    Jeśli do Torunia przyjedziesz autobusem, najsensowniejszą metodą dostania się do CKK Jordanki będzie przybycie tej drogi pieszo, co powinno zająć około 7 minut.

  • Automatycznie anulujemy zamówienia nieopłacone w ciągu 48 godzin od daty jego złożenia. Jeśli więc dostałeś od nas bilet, a mimo to otrzymałeś informację, że zamówienie zostało anulowane, sprawdź najpierw w swoim koncie, ile zamówień złożyłeś w dziale Zamówienia i faktury.

    Zamówienia w naszym systemie tworzą się po kliknięciu przycisku „Zamawiam” na stronie zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu po tym etapie rozpocząłeś cały proces kupowania biletu od początku, utworzone zostanie nowe zamówienie. Dlatego, jeżeli na Twoim koncie istnieje chociaż jedno zamówienie mające status „zrealizowane” - wszystko powinno być w porządku.

    Jeżeli ta odpowiedź nie rozwiała wszystkich Twoich wątpliwości, skontaktuj się z nami.

  • Podczas rejestracji sprawdzali będziemy przede wszystkim numer biletu, a imię i nazwisko będzie brane pod uwagę dopiero w razie wątpliwości. Więc jeśli kupiłeś bilet dla kogoś innego, albo dla grupy przyjaciół — nie ma potrzeby zmiany nazwiska na bilecie.

    Natomiast jeśli kupiłeś bilet dla grupy swoich znajomych lub pracowników i dla świętego spokoju chcesz, aby każdy z nich miał własne nazwisko na bilecie - jest na to prosty sposób. Poproś każdego z nich, aby zarejestrował konto w naszym systemie. Na liście biletów kliknij przycisk „przekaż” obok biletu, który chcesz przekazać. Następnie podaj adres email, na który zarejestrowała się osoba, której chcesz przekazać bilet, a potem kliknij przycisk „Przekaż”. I to wszystko! Bilet zostanie przypisany do takiego imienia i nazwiska, na jakie zarejestrowała się ta osoba.

  • Niestety nie ma takiej możliwości. Jednak zawsze możesz spróbować odsprzedać swój bilet. Pamiętaj tylko, by po tym, jak kupujący przekaże Ci żądaną kwotę, poprosić go o zarejestrowanie konta w naszym systemie, a następnie użyć przycisku przekaż na liście biletów. Samo oddanie papierowego wydruku biletu nie wystarczy!

  • Jak najbardziej! Pamiętaj jedynie, że nie wystarczy, aby sprzedający wysłał Ci plik PDF, albo wydruk biletu! Sprzedający musi przekazać Ci bilet za pomocą naszego systemu. Musisz mieć konto w naszym systemie i na tym koncie na liście biletów powinieneś móc pobrać swój bilet. Tylko wtedy masz 100% pewności, że ktoś nie spróbuje wykorzystać numeru biletu, który Tobie odsprzedał.

  • Udaj się na stronę z listą warsztatów, a następnie kliknij zapisz się przy interesującym Cię warsztacie. W formularzu odpowiedz na pytanie, dlaczego chcesz wziąć udział. W przypadku większej ilości zgłoszeń, niż dostępna liczba miejsc, uczestników wybiorą prowadzący warsztaty spośród nadesłanych zgłoszeń. Kolejność zgłaszania się nie gra roli. Zapisy potrwają do końca piątku, 25. sierpnia.

  • Jako organizatorom jednodniowej konferencji zależało nam na tym, aby zapewnić Wam jak największą dawkę wiedzy i inspiracji. Dlatego też postanowiliśmy, że prelekcje na sali głównej odbywać się będą przez cały czas. Wierzymy, że samemu wybierzesz sobie mniej interesujący Cię wykład i wtedy zrobisz sobie przerwę. Zachęcamy jednak do pozostania z nami przez cały czas!

  • Na terenie CKK Jordanki nasi partnerzy sprzedawać będą kawę i przekąski. Oprócz tego, na miejscu dostępna jest restauracja. Możesz również uderzyć w miasto, dosłownie 5 minut pieszo dzielić Cię będzie od centrum toruńskiego Starego Miasta, gdzie każdy znajdzie coś dopasowanego do swojej diety i budżetu.

Zapisz się do newslettera i nie przegap żadnej konferencyjnej informacji!

Ta strona korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z Polityką prywatności.